perjantai 10. kesäkuuta 2016

TJ... MITÄ?? :D

TJ23! :D

… josta työpäiviä on enää 5! :D
… toisaalta on hieman masentavaa, ettei ole kahteen viikkoon mitään tekemistä ):  Hain erääseen paikkaan töihin siksi aikaa. Mutta en voi saada työsopimusta, koska minulla ei ole NIE –numeroa. En edes pääse paikkaan harjoitteluun, koska en saa ketään Suomesta lähettämään minulle uusia harjoittelijan papereita. Hankala selittää, koska en edes itse oikein ymmärrä miksen voi tehdä ylimääräistä harjoittelua, joka kestäisi kaksi viikkoa ja olisin ilma palkkaa, ilman sen ihmeellisempiä sopimuksia ja pyytäisin vain vaivannäöksi työtodistuksen. No… Aina ei voi saada mitä haluaa :/

Mutta tämä viikko oli nyt toiseksi viimeinen työviikko. Ensi viikolla käynnistyy viimeinen työviikko, jonka jälkeen olen vielä kaksi viikkoa Espanjassa tekemättä mitää ):< Enköhän minä oikeasti jotain ohjelmaa itselleni keksi (:

Tämä viikko oli kieltämättä erikoinen, sillä lapset ovat saaneet olla nyt jo viikon kesälomalla, eivätkä he tällöin ole koulussa :D Ainoastaan pieni osa henkilökunnasta on ollut paikalla, joille olemme valmistaneet henkilökuntaruokaa. Voinko sanoa, että aivan ihanan hiljaista <3 Mutta se siitä hiljaisuudesta, kun työmaa aloitti rakentamaan esikoululaisten tilojen alle ilmeisesti jumppasalia. Meteli on ollut päätä pakottavaa pari viimeistä päivää. Maan alta, jonne he tiloja rakentavat nousee hirvittävä pöly ja kaikki saavat pärskiä aivonsa pihalle :D Joten viimeisiin päiviin tulee kuulumaan myös paljon siivousta. Mutta siivousta on kyllä riittänyt muutenkin, koska pian koulu koulun ovet suljetaan, kunnes lapset palaavat taas kouluun lomiltansa (:


Mitä muutako olen tehnyt tämän viikon? En mitään. Kierrellyt kauppoja ja saanut kaikki tuliaiset ostettua. Mietin vain kuinka saan kaikki Suomeen. Tulin Espanjaan kahden ison ruumaan menevän laukun kanssa, sekä Paon kantokopan, joka myöskin menee ruumaa. Sen lisäksi minulla matkatavaroissa oli reppu. Mutta nyt minusta tuntuu, että minun täytyy saada yksi ruumalaukku lisää. Millä ilveellä minä ne kannan? Kyllä voin nyt jo todeta, että pieneksi, vaikkakin pippuriseksi tytöksi tämä määrä tavaraa saa jo vajoamaan polvilleen :D Mutta katsotaan kuinka käy. Tässä on vielä kolme viikkoa aikaa miettiä ja onneksi taksikuskit on keksitty :P

Kuvia ->

Opiskelija elämää, eli purkkiruokaa. Haaveilin lihapullista ja koska täällä ei niitä pahemmin harrasteta, löysin onnekseni tölkkilihapullia. Arvannette miltä maistuu... Jauholta.
Oltiin Paon kanssa vähä kaupoilla. Täällä ei olla niin justiinsa... :D
Tiedättekös mitä?? Keskiviikkona 8.6. Pao täytti 1v.!
Pao oli vihanen, kun unetki täyty keskeyttää salamavaloilla :D
Ja juu... On hieman tilan puutetta, kun vedenkeitinkään ei mahdu pöydälle... :D

Olen itse sen verta ulkona näistä moderneista tietokoneista, että täytyy myöntää.. Olen liian taukki laittaakseni videoita blogiin. Haluaisin kyllä. Mutta halukkaat katsovat niitä sitten kun palaan Suomeen. Ei enää kauaa! ;) :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti