tiistai 28. kesäkuuta 2016

Viimeisiä viedään

Noniin. Nyt alkaisi olemaan pikku hiljaa tämä reissu pulkassa. Vielä 5 päivää täällä ja pääsen lähtemään jo kotiin. Tai ennemminkin 4 päivää, koska lauantai sunnuntai välisenä yönä klo 0:55 nousee lentokone Espanjan kamaralta. Sitten voi laulaa kuten Hugo: ”Ilmojen halki käy peikkojen tie. Pannaas startaten, jaaahuuu” :D

Sen lisäksi, ettei minun reissuni mennyt täysin putkeen minulla on ollut hirveä koti-ikävä. Mutta ei se sitä sano, etteikö minun tulisi ikävä takaisin tänne, kyllä aivan varmasti tulee. Olen tutustunut täällä kuitenkin uusiin ihmisiin, uuteen kulttuuriin, omituisiin tapoihin, niin totta kai haluaisin nähdä tätä paikkaa lisää, ehkä vain mieluummin eri kantilta, joltakin muulta alueelta. Ylämäkiä ja alamäkiä on ollut suurempia ja pienempiä. Ainakin pari päivää sitten lokki ilmaisi minulle hyvin selkeästi painumaan takaisin omalle ”tontille”, kun sain taivaalta lämpimän yllätyksen harteilleni… On se mukava, että joku muistaa :D Ehkä joku muukin  toivoo minun lähtevän, mutta olenhan minä tehnyt paljon hyvääkin. Muun muassa pelastanut erään vanhan miehen suojatieltä, kun hän kaatui. Mutta aijoo.. Se olikin suomalainen :D No ei. Paljon kivoja ja ei kivoja kokemuksia rikkaampana täältä saa lähteä, mutta kaikki sekin uutta opittua (:

Minulla loppuu tyysti ideat kirjoittaa blogia, vaikka tunnetusti olen hyvä kirjoittaan joutavia :D Sen voin ilmaista, että tänään (28.6.) kävin värjäyttämässä hiukset (ei mennyt sekään niin kuin strömsöissä) ja huomenna pääsen salonkiin laitattamaan kynnet juhlakuntoon (:


Psst… Minulla on yli 30 tuliaisesinettä pakattuna matkalaukkuun. Ja vei muuten puolet matkalaukun tilasta… :D Onneksi tilaa saadakseni pystyin heittäämään vesilintua pussillisella vaatteita (:

Kuvia ->

Fuengirolan keskustan kirkko
Kirkon aukio
Ja tietysti minun naama. Pian sitä halukkaat pääsee näkemään jopa livenä taas (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti